ostatniaszuflada.pl

Blog tematyczny o wnętrzach, domu i ogrodzie.

Poradniki

Magazyny samoobsługowe w Warszawie – co trzeba wiedzieć?

Magazyny samoobsługowe w Warszawie – co trzeba wiedzieć?

Rynek usług magazynowych rozwija się w Polsce w bardzo dynamicznym tempie, co doskonale widać na przykładzie Warszawy. Bardzo ważną jego część stanowi usługa self storage, która polega na najmie magazynów samoobsługowych.

Magazyn samoobsługowy w Warszawie – czy warto wynająć?

Przesłanek przemawiających na korzyść wynajmowania magazynów samoobsługowych w Warszawie – i nie tylko – jest całkiem sporo. Przede wszystkim zapewniają one dodatkową przestrzeń, której mieszkańcom stolicy często brakuje i w związku z tym muszą pozbywać się różnych rzeczy. Tymczasem magazyn samoobsługowy doskonale sprawdza się w roli zarówno doraźnego, jak i stałego rozwiązania. Można go wynająć na czas remontu, przeprowadzki i dłuższego wyjazdu, ale nic też nie stoi na przeszkodzie, aby mieć do niego dostęp na co dzień. Najemcy najczęściej trzymają w boksach rodzinne pamiątki, meble, ubrania, sprzęt sportowy i turystyczny oraz książki. Wynajęcie magazynu jak najbardziej się im opłaca, ponieważ w ten sposób oszczędzają cenny czas i pieniądze.

Magazyn samoobsługowy w Warszawie – o czym pamiętać?

Jest kilka ważnych kwestii, jakie należy mieć na uwadze, wynajmując samoobsługowe magazyny. Warszawa Ursynów to jedna z lokalizacji obsługiwanych przez Kangu Self Storage. Firma ta udostępnia magazyny także w innych częściach stolicy. To, gdzie dokładnie usytuowana jest przechowalnia, ma ogromne znaczenie. Chodzi tutaj o to, aby nie było problemu z przewiezieniem rzeczy. Magazyn należy dopasować do swoich potrzeb także pod kątem wielkości – najmniejsze boksy mają powierzchnię 1-2 m kw. Zawarcie umowy najmu jest jednoznaczne z akceptacją  regulaminu. W magazynach nie wolno trzymać pewnych rzeczy, np. materiałów wybuchowych, żywych organizmów czy szybko psującej się żywności.

Magazyn samoobsługowy w Warszawie – czy trzeba rezerwować?

Rezerwacja magazynu nie jest obowiązkowa, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby to zrobić. Formalności związane z najmem załatwia się z reguły osobiście, niemniej wspomniana powyżej firma umożliwia dokonanie tego za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.